описання можливостей програми

(044) 331-59-32   (068) 92 11 715

 

M.E.Doc

Це система електронного документообігу, яка допоможе працювати з різними типами документів: звітами, податковими накладними, договорами, актами.
«Медок» - програма, в якій не тільки збережені, а й істотно розширені всі функції ПО «Бест Звіт».  
У програмі реалізована можливість перемикання між підприємствами прямо з головного меню, що дозволить швидко змінити організацію.

Реєстр звітів

В модулі ви можете:
- створювати і редагувати звіти;
- відправляти звіти з використанням КЕП.
 для вашої зручності, звіти в програмі можуть відображатися “ за терміном надання ” або   “ по періоду ”.
Якщо у вас є готовий звіт, сформований в бухгалтерській програмі, то ви можете його імпортувати в систему для подальшої обробки і відправки.
У модулі «Реєстр звітів» є можливість підписати одночасно групу звітів, що заощадить Ваш час на підписання кожного звіту окремо.

Модуль договору

Модуль «Договору» дозволяє створювати, імпортувати, обмінюватися і укладати договору в ел. вид.
Для створення Договорів використовуються шаблони, які можна редагувати, а також імпортувати з Microsoft Office, що заощадить Ваше час на створення нового документа.
Реалізована можливість накладення на договір КЕП, що дозволить вам, укладати договору в ел. вигляді без дублювання на папері.
Модуль «виконання договорів » допоможе вам, в будь-який момент часу контролювати, на якій стадії виконання перебувати конкретний договір.

Обмін податковими накладними.

В модулі «Обмін податкових накладних» реалізована можливість обміну податковими накладними між контрагентами, з можливістю відправки відповідного повідомлення  з коментарем про прийняття (не прийняття) накладної, що зробить цей взаємообмін максимально зручним.
Ваш контрагент, отримуючи по ел. поштою податкову накладну, приймає або відхиляє її з причини, зазначеної у відповіді у вигляді коментаря. Після отримання контрагентом накладних Вам прийде повідомлення про доставку.
Накладні, на які прийшли квитанції з підтвердженням їх прийому, отримають статус «Підтверджені».

Мобільний підпис

Функція «мобільний підпис » дає можливість переглянути і підписати звіт з будь точки світу за допомогою мобільного телефону, що спрощує роботу керівника, який відсутній на робочому місці в момент відправки звіту. Реалізований можливість прийняття повідомлень на мобільний телефон про прийом звіту.

Журнал вхідної та вихідної кореспонденції

Є можливість сортування повідомлень за датою і типом адресата, що дозволить швидко знайти необхідну інформацію в даному модулі.

Журнал подій

Призначений для збереження історії подій в системі, що дозволяє адміністратору контролювати дії користувачів.

Обмеження демо-версії.

за допомогою демо-версії Ви зможете:

  • створити, розрахувати і сформувати будь-який вид звітності в електронному вигляді;
  • імпортувати у програму податкові звіти, створені в інших бухгалтерських системах (OPZ, 1С та т.п.);
  • імпортувати у програму звіти в ФСС з ТВП, створені в інших програмах у форматі xml.

В демо-версії не можна:

  • експортувати (в каталог, на електронний носій);< / li>
  • роздрукувати. Обмеження полягає в тому, що роздруковані документи відзначені як сформовані в демо-режимі і не можуть бути використані для подання в контролюючі органи.
  • відправити електронна пошта.

найближчим часом в програму будуть додані:

Модуль “Заробітна плата” – призначений для обліку праці та заробітної плати на малих і середніх підприємство.& nbsp; буде реалізована пряма передача даних в звітні форма.
Розділ “Консолідація звітів” –  включає здійснення документообігу між головним підприємством і підзвітними організаціями, з можливістю консолідації звітів (Місцеві податки, ПДВ та ін.).

Важливі переваги системи «М. Е. Doc».

  1. Програмний комплекс містить повний комплект бланків звітності встановленого зразка в усі держоргани.
  2. В відповідно до змін законодавства здійснюється автоматичне оновлення звітних форм.
  3. ПО M.E.DOC є надійним засобом накладення КЕП, що дозволяє вам конфіденційно обмінюватися інформацією з контрагентами або з контролюючими органами.
  4. Функція «Мобільний підпис» дає можливість переглянути і підписати будь-який документ в програмі з будь-якої точки світу за допомогою мобільного телефону, що спрощує роботу керівника, який відсутній на робочому місці в момент відправки створення і відправки документа (звіту, договору, податкової накладної, актами).
  5. Реалізована можливість прийняття повідомлень на мобільний телефон про прийом звіту контролюючим органом.
  6. Модуль програми & laquo;Податкові накладні & raquo; дозволяє вести облік отриманих і виданих податкових накладних, що дозволить Вам автоматично формувати на їх підставі Реєстр, декларацію та додатки до неї.
  7. Реалізована можливість звірки ІПН контрагентів з базою платників ДПАУ.
  8. В програмі ведеться журнал вхідної та вихідної кореспонденції, що дозволить отримати інформацію про точний час відправлення та отримання електронних документів.
  9. В програмі реалізований модуль «Договору», який дозволяє створювати, імпортувати, укладати та обмінюватися договорами в електронному вигляді, що дасть можливість вести електронний документообіг з контрагентами згідно з чинним законодавством.
  10. Для створення договорів використовуються  шаблони, які можна редагувати, а також імпортувати з Microsoft Office, що заощадить Ваш час при створенні нового договору.
  11. Модуль «Виконання договорів & raquo; допоможе вам в будь-який момент часу контролювати, на якій стадії виконання перебувати конкретний договір.
  12. Реалізована можливість накладення на договір КЕП, що дозволить вам, укладати договору в електронному вигляді і мати юридичну силу.
  13.     Вбудований модуль «Журнал подій» призначений для збереження історії подій в системі.
  14.     в системі «M. E. Dос » є довідка по роботі з будь-яким модулем програми, що допоможе Вам швидко розібратися з призначенням того чи іншого меню.